Pokud máte domény či služby u některé z těchto firem, dávejte si pozor. Přesouvali jsme od nich 5 domén pro klienta. Přesun jako takový vždy probíhá ve dvou krocích. První krok je změna registrátora, kde se technicky/provozně nic nemění, jen doménu může prodlužovat nový registrátor (DNS zůstávají u bývalého poskytovatele, tudíž vše stále ukazuje na původní servery). Druhý krok je změna DNS/NSSETu na hodnoty, které si připravíte u nového poskytovatele. Tu běžně děláte se zpožděním, než si DNS na nových serverech připravíte. Jenže pozor.
Subreg Vám Vaše DNS záznamy a veškerá údaje o doménách z administrace Subreg odstraní z účtu ihned v po prvním kroku bez jakéhokoliv varování. Tím během krátké chvíle znefunkční veškeré služby Vašich domén (weby/emaily) a pokud potvrzujete emailem z Vašich převáděných domén, nedorazí Vám emaily k potvrzení změny DNS. Zůstanete tedy v pasti bez fukčních služeb a jediný, kdo Vám může pomoci je Subreg. Jenže dne 10.1.2024 se nešlo v cca 14-15:00 dovolat ani na jedno z čísel podpory Subreg/Gransy/G-hosting (respektive dovolat se šlo, ale nikdo telefony nezvedal, automat pouze řekl, že připravují nový systém odbavování zákazníků a tím hovor skončil). Takové jednání je naprosto nepřijatelné a žádná ze slušných webhosting společností takto nepostupuje. Rozhodně se těmto společnostem vyhněte a pokud od nich odcházíte, dejte si pozor a proveďte oba kroky co nejdříve po sobě.