Kategorie: IT

Na některých instalacích Windows 10 v aplikaci Mail špatně synchronizuje složka "Odeslaná pošta". Jsou v ní vidět pouze emaily, které jste odeslali z aplikace Mail od začátku jejího používání, ale ne ty, které tam již byly předtím. Přitom při náhledu přes webové rozhraní Outlook.com je vidíte všechny. Zkoušel jsem na internetu najít řešení. Nastavit jak moc zpětně se mají maily synchronizovat, přeinstalovat aplikaci Mail, odebrat a přidat účet, nastavit oprávnění aplikací Mail/Kalendář a jiné různé "divočiny". Nepomohlo nic. Trápil jsem se s tímto problémem defacto od začátku Windows 10, na různých zařízeních a u různých uživatelů. Stále jsem čekal na to, že se MS vzpamatuje a chybu opraví. Dodnes nic. 

Dnes mě ale osvítilo ranní slunce a přišel jsem na to, jak to jednoduše vyřešit. Na Outlook.com jsem si založil složku "test" a přesunul tam veškerý obsah z "Odeslaná pošta". Pak jsem si zapnul aplikaci Mail a všechny zprávy ve složce "test" byly. Takže je stačilo jen přesunout zpět do "Odeslaná pošta". A teď se tam zobrazují všechny. Někdy člověk složitě hledá řešení a přitom je dětinsky jednoduché.