Pokud Vám po aktualizacích z 05/2024 nelze pustit MS Edge (po spuštění zhavaruje), možná máte poškozen profil. Nejjistějším řešením je smazáním vadného profilu.

Profil MS Edge naleznete:

%localappdata%\Microsoft\Edge\

Ideální je si celou složku "Edge" přejmenovat a zkusit MS Edge pustit znovu. Pokud se povedlo a MS Edge naběhl, je úplně čistý. Pak se stačí pouze přijhlásit k MSID a vše se Vám obnoví. Pokud jste MSID nepoužívali a budete chtít vrátit oblíbené záložky, stačí z původního profilu obnovit soubor:

%localappdata%\Microsoft\Edge\User Data\Default\Bookmarks

(je nutné mít Edge opravdu vypnutý, většinou nepomůže zavření, musí se ukončit v běžících procesech)

A ještě jedna poznámka - pokud nepoužíváte MSID, tak na uložená hesla obnovení profilu nemá vliv.